close

3y9m

軒寶貝,
我可以陪你剪髮到幾歲呢?

haircut

軒的頭毛不一會兒又長長了,我說去找姐姐理髮去吧~
軒:No No No No~~I want mommy cut my hair~~
我: Mommy don't know how to cut your hair,
let's go to the saloon to have ur haircut, the 姐姐 will give u candy.
軒:But..mommy said cannot eat candy...
我: Oooo...(自打嘴巴) Then mommy treat you snowflake Ice after ur haircut.
軒:But..mommy said cannot eat cold things...
我: Oooo...(自打嘴巴) Then we just go for haircut, no candy and no snowflake ice.
軒:。。。。(沉默表示同意?趕快抓小孩去理髮店)
haircut

他一開始要我握著他的手,後來我慢慢鬆開了他的手後坐在不遠處的沙發看著他,
他時而挤眉弄眼時而左顧右盼,喜歡這樣遠遠地看著他。
haircut

剪完頭髮後我抱抱他贊他變好帥哦!
他笑笑後說I don't want candy!!
我說姐姐也沒有說要給你candy啊~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    candysquare 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()